יום שני, 9 במאי 2011

לבמי הכרויות און ליין בחינם

ביקיניגם היה מחפש מישהו עם התאמה.פיתחה מערכת פשוטה המאפשרת להעריך את רמת ההתלהבות שלי: הכרויות חינם איך בעוצמה ניסיתי ריבית גבר? לדוגמה, הפסיכולוג, שפגשת סרטים עם גמירותאיזה אחוז? שאל מרג 'י אחרי אחד התאריכים המבחן שלי. כאשר התחלתי לחפש, הביקורים שלי היו בדרך כלל כל כך אבסורדי ו אקראיים, כי ביליתי שותף לא יותר מ אחוזים של קסם. במקרה של עורך דין הוא לא מסוגל לזכור מה עשיתי נערות ליוויחצי שעה, הוא הצליח שלוש פעמים כדי לשאול: מגולחות בסרט פורנו אז אתה אוהב כמו שאתה כותב? זונות, המאמצים שלי היו שוות לאפס. אבל עכשיו, המפגש עם החבר 'ה שהיו לפחות נחמד לדבר, אני מעורב בדרך כלל אחוזים טובים . סקס למבוגרים אבל הניצוצות עדיין מתרחבים עד. לא היה אפילו ביקורים חוזרים. גברים, מי שאל אותי על הפגישה, היא לא עם מי אני רוצה להמשיך את הקשר. ועל כמה פעמים

להכיר כל יום בחורה חדשה בקלות! הכרויותהדרך להכיר עשרות בחורות ביום -

כאשר אני לא בחל לארגן מחדש פגישה, משיכה פיזית לא מרגיש לי. הטקטיקות המתקדמות שלי עזר לי רק כי כבר לא היה צריך להסתובב הרבה זמן באינטרנט. טיפסתי לאתר רק פעם או פעמיים ביום, בודק אם יש מועמדים מתאימים, וניסה למנות לא יותר מפגישה אחת בשבוע. אז היה לי זמן על ענייני דיומא. תחפושות בסרט פורנו בינתיים, עבד היומן המשפחה שלוסברג ללא הפרעה, ולהמשיך את כל החגיגות הייתי לבד. הלכו לחגוג את ראש השנה היהודי, ואת הערב התגלגל על ​​לקיבעון צפוי לחלוטין. השיחה נסבו בעיקר סביב דד הבישול: להחליט כיצד לבשל את זה במשך שש שעות על מעלות או ארבעה ב . כאשר הקינוח, נקש ג 'ן וג' ון על כפות וכוסות קם. הסתכלתי למעלה מ צלחת עם אטריות, אבל לא הפסיקו להאמין כי היום יהיה ואחריו וריאציה אחרת של סדרת אוניברסלית המשפחה טוסטים

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה